Pages

Monday 9 September 2024

Äger du några kläder från RevolutionRace?

Äntligen måndag och en ny spännande vecka väntar.

För egen del har det en intensiv helg. Den här gången har jag inte hunnit skriva ihop något särskilt inlägg. Istället tänkte jag kolla om det är någon/några läsare som vill hjälpa mig lite 🙂

RevolutionRace är det senaste innehavet jag har plockat in i portföljen. De uppges ha ett starkt customer community och många nöjda kunder.

Tyvärr äger jag ännu ej själv några produkter från RevolutionRace. Det skulle därför vara oerhört intressant om någon läsare äger RevolutionRace-produkter och vill dela med sig om sina tankar. Ni får i så fall jättegärna skriva en kommentar om vad ni anser om produkten, vilken produkt det är, hur det kom sig att ni köpte från RevolutionRace och om ni kan tänka er att köpa från dem igen?

Tusen tack på förhand!

10 comments:

  1. Har bara RR när jag jobbar med hundarna och är jättenöjd med deras produkter! Snygga, hållbara och sköna, samt framför allt funktionella!

    /Louise

    ReplyDelete
  2. Haft deras byxor i många år- varit med på en otalig mängd friluftsturer- fiske, vandring, cykling, lite klättring etc. Har bara bra att säga om dem. Bra kvalitet till bra pris om man tex jämför med överprisade Fjällräven

    ReplyDelete
  3. Jag har jacka, fleece, byxor och shorts från dem och tycker det är bra funktionella kläder till vettiga priser.

    ReplyDelete
  4. Har haft ett par jackor från dom och även testat deras kundservice (reklamation efter 1,5 års användning där "tejpen" släppt). Godkänd reklamation, men inga pengar åter än :).
    Känns rimligt prissatta. Jämför man med Haglöfs etc så vill jag att allt är tipp-topp för att betala deras priser (färg, passning etc)...

    ReplyDelete
  5. Hade ett par år deras shorts, helt OK i förhållande pris. Men går inte att jämföra med premium som t.ex Stellar EQ - synd att inte dom är noterade då hade jag köpt aktier direkt.

    ReplyDelete