Pages

Tuesday 28 February 2023

Lästa böcker: Februari 2023

Ännu en månad har passerat. Jag har även den här månaden betat av några böcker.

Totalt har jag läst 13 böcker i år, varav sex stycken i februari. Nedan är en sammanställning av de böcker jag har läst hittills i år.

Av de böcker jag läste i februari var ”The Bezos Blueprint” den bok som jag gillade allra bäst. Jag tycker att den var riktigt bra och intressant. Jag skulle säga att ”The Bezos Blueprint”, ”The Most Important Thing” och ”Shackleton’s Incredible Voyage” är de tre bästa böckerna jag läst hittills i år.

För närvarande har jag 78 böcker på min ”att läsa”-lista 😊

Vilken bok läser du för tillfället?

5 comments:

  1. Pengars psykologi

    ReplyDelete
  2. Två Månadslöner28 February 2023 at 15:57

    Läser min egen bok som jag har skrivit, du kanske hade velat läsa den någon gång?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grymt!! Jag såg att du skrev om det och tänkte kommentera, men har inte hunnit än :P Jag läser väldigt gärna din bok :)

      Delete
    2. Det hade betytt väldigt mycket för mig! ❤ återkommer!

      Delete