Pages

Monday 13 February 2023

Nytt rekord på bloggen

I början på 2022 bytte jag bloggplattform. Det gjorde att jag tappade en del trafik till bloggen, något som tar lite tid att bygga upp igen. Signifikant börsnedgång och nettoutflöden i fonder etc bidrog inte direkt till ett större intresse för att läsa aktie- och investeringsbloggar (åtminstone inte min).

Då antalet sidvisningar började på en låg nivå på min nya bloggplattform steg ändå antalet sidvisningar varje enskild månad under 2022 fram till och med augusti. Därefter var samtliga resterande månader av 2022 sämre än augustiutfallet.

2023 har börjat på ett fint sätt och januari blev min bästa månad någonsin när det gäller antalet sidvisningar. Antalet sidvisningar i januari var 30% högre jämfört med tidigare rekordmånad.

TUSEN TACK ALLA SOM FÖLJER, LÄSER, KOMMENTERAR OCH SUPPORTERAR!

8 comments:

  1. Intressanta bloggar förtjänar fler besökare! Keep rocking! ✌️

    ReplyDelete
  2. Bra jobbat! Vill du dela med dig antalet besökare så jag vet vad jag tävlar mot? 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Hehe, jag försöker tävla mindre nu för tiden ;)

      Delete
  3. Din blogg besöker jag dagligen :) Får många bra inspel, tips och matnyttig info så fortsätt i samma stil!

    ReplyDelete