Pages

Friday 11 August 2023

Lästa böcker: Juli 2023

Ännu en månad har passerat och det är dags att redogöra för böckerna jag läste under den gångna månaden.

Totalt har jag läst 36 böcker hittills i år, varav två stycken i juli. Det var mycket annat som hände i juli, varpå jag läste färre antal böcker än jag har gjort i snitt tidigare under året. Än så länge har jag dock snittat mer än en bok per veckan under 2023. Nedan är en sammanställning av de böcker jag har läst hittills i år.


De två sistnämnda böckerna i ovanstående tabell är de som jag läste i juli. Trots att jag endast läste två böcker så är det ändå två böcker som jag fann intressanta och kan rekommendera. Sammantaget tycker jag att samtliga böcker jag läste i juli var intressanta och läsvärda.

Vilken bok läser ni för tillfället?

4 comments:

  1. För tillfället läser jag: En vampyrs bekännelse av Anne Rice. Jag har tidigare läst hela serien som filmen med samma titel bygger på. Nu läser jag den boken digital version men tyvärr finns bara första boken. Den är verkligen väl värd att läsa! //erohT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Låter intressant, tack för tips! Jag lägger till den på min läslista :)

      Delete
  2. "Too much and never enough" av Mary L Trump.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verkar intressant, jag lägger till den också på min läslista!

      Delete